17.02.2018 | 10:03
Witam. Na serwerze numer cztery pojawiła się misja"Antistasi". Jest to misja odtwarzająca walkę powstańców przeciw okupantowi. Misja ta nie zastępuje "prawdziwej" misji, ale pozwala małym wysiłkiem pograć w tygodniu.
Celem "Antistasi" jest osiągnięcie wsparcia przynajmniej 50% populacji Altis(The goal is to gain the support of more than 50% of the civilian population on the island.).
Przegrana następuje, gdy zostanie zniszczone 8 miast przez bombardowanie (The campaign is lost if CSAT destroys 8 towns by bombardment.) .Tak więc zdobywanie miejscowości nie jest celem samym w sobie(tak jak to było w dominacji czy liberation). Zajęta miejscowość będzie atakowana przez npla co pewien czas, dlatego istnieje potrzeba posiadania garnizonu. Aby jednak obrońcy byli skuteczni muszą być spełnione 2 warunki:
1. Ranga(rank)od tego zależy jak dobrze wyszkoleni będą AI. "Rank zdobywa się poprzez zabijanie npla a w szczególności poprzez wykonywanie misji
2. HR(human resources) Zdobywamy je poprzez zajmowanie miejscowości oraz dostarczanie ludzi w misjach(Gain HR by escorting refugees or POWs to HQ, or controlling towns and cities)
Tak więc w początkowej fazie rozgrywki decydujące jest wykonywanie misji w celu uzyskania zasobów niezbędnych w walce!!
"Faction support" mamy 2 frakcje USMC I ruskich. My otrzymujemy punkty za pomoc cywilom, zajmowanie baz wroga i eliminację wroga. tracimy gdy zabijemy cywila lub więźnia(Friendly Faction support is gained by helping civilians, capturing bases and eliminating enemy support units.<br/>
It is decreased when civilians are hurt (killed, or angry for loss of power) or prisoners are killed.
)
NAJWAZNIEJSZE "Faction support" wroga przychodzi za zajmowanie baz lotnisk |Enemy support is accrued by conquering Bases, Airports and Hilltops.)
zmniejsza się przez It can be reduced by asking friendly support faction to raid their military emplacements away from Altis/
Jest to o tyle ważne ,że gdy wskaźnik jest zbyt wysoki zaczynają sie bombardowania powodujące porażkę
CDN
Celem "Antistasi" jest osiągnięcie wsparcia przynajmniej 50% populacji Altis(The goal is to gain the support of more than 50% of the civilian population on the island.).
Przegrana następuje, gdy zostanie zniszczone 8 miast przez bombardowanie (The campaign is lost if CSAT destroys 8 towns by bombardment.) .Tak więc zdobywanie miejscowości nie jest celem samym w sobie(tak jak to było w dominacji czy liberation). Zajęta miejscowość będzie atakowana przez npla co pewien czas, dlatego istnieje potrzeba posiadania garnizonu. Aby jednak obrońcy byli skuteczni muszą być spełnione 2 warunki:
1. Ranga(rank)od tego zależy jak dobrze wyszkoleni będą AI. "Rank zdobywa się poprzez zabijanie npla a w szczególności poprzez wykonywanie misji
2. HR(human resources) Zdobywamy je poprzez zajmowanie miejscowości oraz dostarczanie ludzi w misjach(Gain HR by escorting refugees or POWs to HQ, or controlling towns and cities)
Tak więc w początkowej fazie rozgrywki decydujące jest wykonywanie misji w celu uzyskania zasobów niezbędnych w walce!!
"Faction support" mamy 2 frakcje USMC I ruskich. My otrzymujemy punkty za pomoc cywilom, zajmowanie baz wroga i eliminację wroga. tracimy gdy zabijemy cywila lub więźnia(Friendly Faction support is gained by helping civilians, capturing bases and eliminating enemy support units.<br/>
It is decreased when civilians are hurt (killed, or angry for loss of power) or prisoners are killed.
)
NAJWAZNIEJSZE "Faction support" wroga przychodzi za zajmowanie baz lotnisk |Enemy support is accrued by conquering Bases, Airports and Hilltops.)
zmniejsza się przez It can be reduced by asking friendly support faction to raid their military emplacements away from Altis/
Jest to o tyle ważne ,że gdy wskaźnik jest zbyt wysoki zaczynają sie bombardowania powodujące porażkę
CDN